סרטי תדמית– כרטיס הביקור שלך!
בעידן הדיגיטלי, בו ניתן לצפות בסרטונים באמצעות יו טיוב מכל מחשב בעולם, נוצרה קהילה עולמית בה ניתן לשתף תכני וידאו בקלות רבה. כתוצאה מכך בעלי מקצוע רבים פונים לחברתנו- וידאו הד, כדי שנפיק להם סרטון וידאו המדגים את ביצועיהם – כרטיס ביקור בוידאו.
נשאלת השאלה- אילו בעלי מקצוע צריכים סרטי תדמית שהוא כרטיס ביקור שכזה. הנטייה הראשונית היא אנשים שהמקצוע שלהם עוסק במראה גופם: דוגמנים ודוגמניות, שחקני קולנוע וטלוויזיה, ספורטאים- שחקני כדורגל וכדורסל, טניסאים.
ספורטאים- בעולם הגלובלי, בו שחקני כדורגל וכדורסל עוברים לשחק במדינה אחרת, התפתח לו שוק העברות של שחקנים, שחקן כדורגל יכול להימכר לקבוצה בחו”ל גם במחיר של 4 מיליון יורו! אך לפני שהשחקן נמכר הוא צריך שייראו את הביצועים שלו… כאן נכנס סרטי תדמית לעניינים, אנו מפיקים סרטון וידאו- סרטי תדמית בו ניתן לראות את הרגעים הטובים ביותר של השחקן, מדגישים את יתרונותיו כשחקן הגנה או התקפה, מוסיפים מוזיקה קצבית שמלהיבה את הצופה ויוצרים כרטיס ביקור שמוכר את השחקן בצורה הטובה ביותר.
נשאלת השאלה, האם סרטי תדמית יכולים לעזור לספורטאים בכלל?
ובכן התשובה היא בוודאי, המחשב הכללית היא שכאשר מעבירים ספורטאי מקבוצה אחת לאחרת עושים סקר מעמיק, אמנם לא כך הם פני הדברים, הרבה תלוי בסוג הקשרים שיש לסקאוטר או לסוכן, אסביר: לבעלי הקבוצות אין מספיק זמן כדי לראות מועמדים רבים לתפקיד, לכן הם מקדישים זמן מועט ומסתמכים בעיקר על המלצת סוכן השחקנים שהם מכירים מהיכרויות קודמות ושהם סומכים על שיקול דעתו וראיית המשחק שלו. לסוכן ניתן חלון הזדמנויות קטן במיוחד והוא צריך בחלון זה להדגים את ביצועי הספורטאי אותו הוא מייצג. לכן חשוב מאוד כי יהיה לספורטאי קליפ של הרגעים הטובים ביותר שלו. בעזרת סרטי התדמית של הספורטאי יכול הסוכן לשווק אותו בצורה יעילה יותר ולהראות בפרק זמן קצר במיוחד את ביצועיו. כשם שכאל אחד מאיתנו צריך קורות חיים- כך גם צריך הספורטאי וקורת החיים שלו הינם סרטי תדמית
כותבי המאמר :איתי אפרימי ורועי קטרי, הינם בעלי חברת וידאו הד- חברה להפקת סרטי תדמית,צילום פרסומות לאינטרנט ובניית אתרים שיווקיים.